-nfm-

salam satu dunia,,,


meh aku nk kongsi2 sket pe pengalaman yg menegerikan n pengalamn yg meluatkan kat hangpa sekalian..


salah satu pengalaman yg mengerikan aku alami adelah smlm punye peristiwe,,,


hahahhaa,,, kalo korg pon dpt xperience mende ni, mmg korg xkn lupe ler sampai bile2,,, n aku rase korg xkn dpt alami mende2 cam gini kat tempat lain,, tp x taw le kalo tempat lain pon ade,,huhuhu :P


pade suatu hari yg mendung n cuace yg terang benderang x hujan plak tu smlam, mmg weather yg syok sgt tok membuai mimpi,, wah intro mmg cam bangang jer,,,


ok sambung lg, pastu aku pon berjalan jalan la blk dr hospital menuju ke tempat parkir muto,, nk blk ke rumah,, bersame same kawan tempe aku- owh kawan tempe aku ni die mmg tumpang muto aku,,


jalan la kitorg ngn ati yg riang gumbira, yela dah le klas cancel plak tu smlmm, mmg syok r,,


then,tgh2 kitorg berjalan, aku pon dgn tidak sengaje nyer, btol mmg aku x sengaje weh.. terpandang la sblh kiri aku,,,


pergh, mmg aku terkedu n terkezut tahap cipan,,,, aku nmpk sekor mamat ni tgh menayang nayang die punyer tuuuuuuuuuuuuuuut,,,, OMG....














-reaksi aku-hahahhaahaha,,,,:P










sengal punye mamat gile,,, mmg lpas tu, seluruh adrenaline aku ter-rembes ngn sie sie aje,,, yeaa pe lg pecut 100 meter..... mmg kalah r atlet pon,,, kuang2,,,,,,


kawan tempe aku siap menjerit lg apsal aku tibe2 pecot x tentu hala,,,hahahahhaa,,,
mmg r weh, kecut prot aku,,, kui2,,


setakat tgk org kencing merata rate di tepi longkang ke, parit ker, hutan ke,,, tu aku dah lali,, ni siap tayang tayang pe kes?????????... hahhahhaahha

p/s ikhlas dt penaja-- ati2 di jlan raye.. n ati2 ngn pandangan anda :)